|
|
>Obchodní podmínky
Obchodní podmínky
Obchodní podmínky společnosti BP Bohemia CZ s.r.o.
Antala Staška 192, 512 51 Lomnice n.Pop.
-
Pokud není v kupní smlouvě výslovně uvedeno jinak, platí pro vzájemné vztahy smluvních stran tyto všeobecné obchodní podmínky. Kupující podpisem kupní smlouvy potvrzuje, že se s nimi seznámil a vyslovuje s nimi souhlas.
-
Ceny zboží (dále též reklamní předměty či předmět kupní smlouvy) v internetové nabídce prodávajícího nebo v různých internetových tržištích jsou pouze orientační, nezávazné a nemusí být aktuální. Na základě Vaší poptávky Vám bude zpracována na příslušný reklamní výrobek kompletní cenová nabídka. Platnost cenových nabídek je cca 7 dnů. Všechny ceny jsou uváděny bez DPH a nezahrnují náklady spojené s doručováním zboží, pokud není v nabídce uvedeno jinak. V případě že objednávka je odlišná od poptávky, například v počtu grafik od rozměru, speciápní konfekce, cena se přepočítá na tuto aktuální objednávku.
-
Garance nejnižších cen - tato garance cen je běžná u internetových obchodů. Klient, který poptává reklamní výrobky u několika společností má u nás garanci, že dostane lepší cenu než nabízí konkurence a to o 2-10 % při lepší kvalitě produkce. Objem slevy od 2 do 10% je stanoven u konkrétní nabídky. Klient, který poptával výrobky u více společností nám předloží anonymně konkurenční nabídku a při dodržení srovnatelné kvality produkce, poskytneme z této konkurenční ceny pro klienta cenu o 2-10% nižší. Produkty konkurence musí být zhotoveny v ČR, garance se nevztahuje na dovozy z exotických krajin.
-
Pro státní vlajky, vlaječky, stojánky, stožáry a další produkty jsou platné ceny uvedené na internetových stránkách. Platnost uvedených cen je k datu platnosti internetových stránek prodávajícího.
-
Konečná kupní cena je dohodnutá v kupní smlouvě.
-
V případě, že je objednáno zboží v hodnotě nad 20000 Kč, je prodávající oprávněn vyúčtovat kupujícímu zálohu ve výši 50 -100% kupní ceny. Objednávka v hodnotě do 20000 Kč bez DPH se zasílá dobírkou přepravní službou. Zálohová faktura bude kupujícímu zaslána elektronicky na jím uvedenou e-mailovou adresu v objednávce zboží. Kupující je povinen potvrdit prodávajícímu obdržení této zálohové faktury. Splatnost zálohy je do 1 dne od jejího obdržení kupujícím. V případě nezaplacení této zálohy nebude zboží dodáno nebo bude pozastavena jeho výroba. V případě, že nelze z výrobních důvodů pozastavit objednávku a výroba objednávky je už realizována, je kupující povinen tuto odebrat. Záloha je požadována i v případě opakované zakázky, pokud kupující provedl platbu za předchozí zakázku po termínu splatnosti. V případě požadavku na schválení vzorku před zahájením výroby zákazník hradí v plné výši prvotní náklady.
-
Má-li být zboží (reklamní předmět) pro kupujícího vyrobeno, jeho výroba probíhá podle předlohy kupujícího. Provádí se dle dosažitelných možností výroby, kde mohou vzniknout odchylky v logu a v barvě, které jsou podmíněny technologickými možnostmi výroby a vlastnostmi použitých materiálů. V tomto případě nelze uplatnit reklamaci a zakázku prodávající považuje za bezvadnou. To platí i pro vzorek tisku ve srovnání se sériovou výrobou. Při výrobě konfekčních výrobků - ubrusů, ubrousků, zástěr apd., mohou vzniknout i výrobky zařazené do 2. a nestandardní volby - vady tisku. Slevy na tyto výrobky je pro 2. volbu 10% a pro nestandardní volbu 30% z ceny výrobku. Množství těchto výrobků nesmí překročit 7% z dodaného množství. Větší množství může být dodáno pouze po oboustranné dohodě.
-
Kupující předá prodávajícímu pro zhotovení zboží(reklamních předmětů) podklady v grafickém programu v nejlépe v křivkách(vektorech), popřípadě bitmapě a barvy stanoví v systému CMYK, Pantone C, RAL nebo dodá barvy na vzorku. Barvy podle Pantone se převedou v sublimaci do nejvíce podobnému cmyku. V sítotisku se zadávají barvy vždy v Pantone, RAL nebo HKS. Za eventuelní porušení autorských práv nese odpovědnost kupující.
-
Prodávající zhotovuje objednávku v termínu dle zaslané nabídky po obdržení grafických podkladů a řádné objednávky, popřípadě oboustranně podepsané kupní smlouvy. Prodávající zasílá náhled na výrobek ke korektuře kupujícímu ke schválení. Schválením korektury kupujícím se výrobek zařazuje do výroby. kupující si je vědom, že schválením korektury souhlasí se zaslaným náhledem.
-
Tolerance rozměrů a mechanicko-fyzikálních hodnot +- 5-10% je dána technickým zařízením a technologickými možnostmi prodávajícího podle velikosti. Tolerance v dodaném množství a v odstínu podle vzorkovnice Pantone solid coated je +- 10%. Stálobarevnost na světle a povětrnosti je dána použitou technologií tisku nebo barvení a textilními barvami. Tolerance v odstínu je +- 10%.
-
Zboží je kupujícímu dodáváno prostřednictvím přepravní společnosti. Za zpoždění nebo poškození vzniklé vinou přepravce nenese prodávající žádnou odpovědnost. Kupující je povinen při převzetí zásilky zkontrolovat, zda během přepravy nedošlo k poškození zboží a ihned na místě případné poškození zapsat tuto skutečnost do přepravního listu nebo sepsat zápis o poškození zásilky. V případě, že tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že přepravce nebude brát na pozdější reklamace zřetel. Prodávající poskytne kupujícímu potřebné podklady pro uplatňování nároků z vad dopravy kupujícím na dopravci. K přechodu nebezpečí škody dochází v místě předání zboží prvnímu dopravci k přepravě kupujícímu.
-
Kupující je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho obdržení. Zjištěné vady nebo neúplnost zboží nebo je povinen reklamovat u prodávajícího nejpozději do 5 pracovních dnů po převzetí zboží. Reklamace musí být vždy písemná s popisem závady. Reklamované zboží zasílejte obyčejně poštou nikoliv dobírkou, jinak Vám bude vráceno. Reklamaci uplatňuje pouze ten, kdo si u nás zboží objednal.
-
U stožárů je kupující povinen zajistit, aby podklad určený k instalaci stožárů splňoval technické předpoklady a podmínky na tento podklad kladený uvedené v návodu přiloženého u stožáru. Prodávající není odpovědný za správnost a odbornost instalace patky stožáru i stožáru, kterou kupující provádí sám nebo s jinými osobami odlišnými od prodávajícího na své náklady a v tomto případě prodávající neručí za statiku, upevnění a podklad.
-
Na veškeré naše zboží poskytujeme záruční lhůtu 2 roky. U stožárů hliníkových a sklolaminátových a sloupů VO poskytujeme záruční lhůtu na tělo stožáru 10 roků, na ostatní komponenty mimo provazového vedení 2 roky. Podmínkou je řádná údržba a pravidelný servis stožáru. Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. Záruka je neplatná, jestliže je způsobena mechanickým poškozením, nesprávnou montáží a používáním, a také v případě úprav nebo oprav provedených nezplnomocněnými osobami.a
-
U všech produktů určených pro exteriérové použití jako jsou vlajky, prapory, transparenty, slunečníky, nůžkové stany a další produkty upozorňujeme na dodržování návodů a pokynů uvedených u produktů. Kupující si je vědom toho, že za použití zboží k jinému než obvyklému účelu a v rozporu s návody nese plnou zodpovědnost bez možnosti reklamace. Prodávající neodpovídá za vady zboží vzniklé po přechodu nebezpečí škody na kupujícího, za vady zboží způsobené neodbornou manipulací třetími osobami po přechodu nebezpečí škody na kupujícího. Prodávající dále neodpovídá za vady zboží, pokud bylo použito nepřiměřeným způsobem a za běžné opotřebení zboží, které je úměrné době používání zboží. Prodávající rovněž neodpovídá za vady zboží, se kterým bylo zjevně neodborně manipulováno, bylo použito nepřiměřeným způsobem, nebo jeho poškození je úměrné době použití. Reklamace potisku se posuzuje přímo na zařízeních, pro které je vlajka, prapor určena, tj. na stožárech, držácích apd. Prodávající rovněž neodpovídá za vady zboží vzniklé nevhodným umístěním, popř. působením nepříznivých povětrnostních podmínek a nedodržením poykynů k údržbě a ošetřování vlajek. Místem pro řešení reklamace všech produktů je sídlo firmy dodavatele.
-
Zboží dodané prodávajícím zůstává jeho výlučným vlastnictvím až do okamžiku úplného zaplacení kupní ceny kupujícím. Přechod vlastnictví k tomuto zboží na kupujícího nastává dnem úplného zaplacení kupní ceny.V případě prodlení prodávajícího s dodáním zboží o více než 3 pracovní dny se prodávající zavazuje uhradit kupujícímu smluvní pokutu za každý den prodlení ve výši 0,1% denně z částky, která odpovídá ceně nedodaného zboží.
-
Prodávající je povinen zaslat kupujícímu tyto obchodní podmínky spolu s nabídkou například i formou odkazu v nabídce. Kupující odesláním objednávky či potvrzením kupní smlouvy stvrzuje, že si obchodní podmínky přečetl a že obsahu porozuměl a s obsahem souhlasí.
-
Oboustranně uzavřená kupní smlouva nebo rámcová kupní smlouva má vyšší platnost než tyto Obchodní podmínky.
-
Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti 1.1.2006
|